Ett vitt moln av mjöl

Blir det inte när jag bakar bullar iaf :) Gjorde 4 plåtar m vanliga kanelbullar åsså 2 plåtar med pizza bullar och så la ja nyss in litt kycklingfileér i ugnen och dammsög.. Man hinner med massa när man husfruar lite här hemma :)
Maten ska ju vara klar när älsklingen kommer hem från jobbet

Idag har jag lyckats slarva bort en gurka från coop och hem.. inte illa de så hittar ngn en gurka på gångstigen bakom coop mot bolag så äre min ! :p

Nu äre 5 dagar kvar tills min gumma kommer hem igen :) Är så himla tomt utan henne hära. Min lilla dammtuss

Vill att min hosta ska försvinna helt så man kan ta och gå ut och springa :)

Ne nu ska ja kolla till middan i ungne och gå och ställa mig i spolhallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0