Násti

Idag har varit en ganska bra dag :) Sagt upp mig och lekt med Násti.. Lr var bara jag som tyckte hon skulle heta Násti pappa tyckte Smilla så hon får heta 2 olika namn :)





Och imon kommer äntligen älsklingen hem igen :)
Ja vad är det mer som händer hära då.. ja måste börja sätta igång med packande snart för sista maj ska vi vara ute och sen bor vi i hus :) Sen ska vi åka upp till Vassi m S och M nästa vecka och helgen efter de åker ja och älsklingen på torsdag ner till sthlm och får en hel dag och mysa runt innan H och J kommer ner och vi far på Raw comedy cruise :)

Allt går som på räls :) Ne nu ska jag ta och plantera lite blommor som jag köpt .. En är iaf en asiatisk vit lilja och om jag lyckas få den att blomma så bliren himla fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0