målat hela himlen vit

Eller iaf taket och väggarna i våran garderob :) Sen blir det att göra lila och gröna schabloner också så de blir ännu finare. Mamma och moster A var förbi idag och kikade in huset och mamma gjorde en matbrödsdeg åt mig får bara hoppas att den blir bra.. aldrig bakat bröd :s bara en himla massa kakor.blire inge bra så finns de alltid på affärn haha
Känns mkt mer som hemma nu efter att man fått göra om lite och plocka upp litt mer saker. Ska måla ena väggen i vardagsrummet vitt och moffa och K ska tapetsera den andra väggen svart :D Blir himla fint här sen näre är klart :)

Ne nu ska jag kolla om mina bröd har jäst klart och sen fortsätta uppe i min garderob.. Vill göra klart så mkt som möjligt innan ja far till gve och jobbar..

JA just ja undra varför alla tror att de e barn på G för att man flyttar till hus ? :S e lika billigt att bo i hus som i lgh och det är mkt större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0