Hard rock glass

Tänker jag då lätt äta på torsdag :) Jag och älsklingen åker på torsdag förmiddag ner till sthlm och hare mys pys hela torsdag och fredag sen kommer H & J ner på fredag så far vi alla på RAW COMEDY CRUISE :) över natten och sen hem igen på söndag.. Blir nog en fin helg :)  Ska passa på att kika på spring skor nere på löplabbet och gå på lagerhaus och shoppa litt nytt till huset och sen ev kapa litt hår om man hittar nån drop in.
Hoppas bara Hard rock har lika god glass i sthlm som dom hade i sharm el sheik. För de var lätt den godaste glass ja nånsin ätit och jag har ätit MKT glass i mina dar. Älsklingen funderade över mina glass konsumtioner för nån vecka sen när ja shoppa litt glass för litt över 100:- blev bara 3 olika paket. Om min konsumtion såg ut så här nu hur seren egentligen ut på sommarn ?   Det blir spännande att se.

Ne nu ska man gå och vänta på att S hör av sig och sen sola , färga håret , tvätta kläder och packa lite grann och samtidigt hinna mysa och sova i tid för man jobbar djävulskt långa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0